Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY) - POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Milloni produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: CARNIT Adrian Nitner - Butik "MILLONI", ul.Wodzisławska 95, 44-240 Żory wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

 

REKLAMACJA - POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: CARNIT Adrian Nitner - Butik "MILLONI", ul.Wodzisławska 95, 44-240 Żory wraz z wypełnionym formularzem w wersji papierowej oraz paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Milloni zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Milloni ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl