Producenci
Promocje
Botki BOND Black
Botki BOND Black
169,00 zł 89,00 zł
Sweter SWEET HEART Biało - czarny
Sweter SWEET HEART Biało - czarny
129,00 zł 99,00 zł
szt.
Sweter SWEET HEART Biało - beżowy
Sweter SWEET HEART Biało - beżowy
129,00 zł 99,00 zł
szt.
Buty Kozaki z frędzlami czarne
Buty Kozaki z frędzlami czarne
79,00 zł 59,00 zł
Buty Botki Workery COOL Black
Buty Botki Workery COOL Black
139,00 zł 79,00 zł
Botki SINDY Black
Botki SINDY Black
159,00 zł 89,00 zł
Buty Adidasy Ocieplane JOGY Black
Buty Adidasy Ocieplane JOGY Black
109,00 zł 59,00 zł
Kozaki LUNA Black
Kozaki LUNA Black
129,00 zł 69,00 zł
Buty Botki STAR Black
Buty Botki STAR Black
89,00 zł 59,00 zł
Buty Botki RIRI Szare
Buty Botki RIRI Szare
99,00 zł 59,00 zł
Buty Botki RIRI Czarne
Buty Botki RIRI Czarne
99,00 zł 59,00 zł
Buty Baleriny TINA Gray
Buty Baleriny TINA Gray
69,00 zł 39,00 zł
Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY) - POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Milloni produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: CARNIT Adrian Nitner - Butik "MILLONI", ul. Wodzisławska 95A, 44-240 Żory wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

 

REKLAMACJA - POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: CARNIT Adrian Nitner - Butik "MILLONI", ul.Wodzisławska 95A, 44-240 Żory wraz z wypełnionym formularzem w wersji papierowej oraz paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Milloni zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Milloni ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl