Producenci
Promocje
Botki BOND Black
Botki BOND Black
169,00 zł 109,00 zł
Buty Trampki BOND Black
Buty Trampki BOND Black
49,00 zł 29,00 zł
Buty Sandałki wiązane pink
Buty Sandałki wiązane pink
69,00 zł 19,00 zł
Buty trampki NICE Gray
Buty trampki NICE Gray
69,00 zł 39,00 zł
Buty Baleriny TINA Gray
Buty Baleriny TINA Gray
69,00 zł 39,00 zł
Monnari Torebka shopper bag grey
Monnari Torebka shopper bag grey
259,00 zł 89,00 zł
szt.
Spodnie denim ZIP Blue
Spodnie denim ZIP Blue
119,00 zł 49,00 zł
Bluzka Diana Pink
Bluzka Diana Pink
129,00 zł 79,00 zł
Buty espadryle Lovela White
Buty espadryle Lovela White
79,00 zł 39,00 zł
Buty Slip On BOW BOW Snake Pink
Buty Slip On BOW BOW Snake Pink
79,00 zł 29,00 zł
Buty slip on Flowers grey
Buty slip on Flowers grey
89,00 zł 39,00 zł
Buty slip on Flowers white
Buty slip on Flowers white
89,00 zł 39,00 zł
Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY) - POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Milloni produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: CARNIT Adrian Nitner - Butik "MILLONI", ul. Wodzisławska 95A, 44-240 Żory wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

 

REKLAMACJA - POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: CARNIT Adrian Nitner - Butik "MILLONI", ul.Wodzisławska 95A, 44-240 Żory wraz z wypełnionym formularzem w wersji papierowej oraz paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Milloni zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Milloni ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl