Regulamin

REGULAMIN SKLEPU WWW.MILLONI.PL

 

1.Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego www.milloni.pl jest firma:

CARNIT Adrian Nitner

44-240 Żory, Wodzisławska 95

NIP: 642-281-35-79

REGON: 241891073

 

2.Sprzedaż towarów

Wszystkie oferowane przez Nas produkty są nowe, a zdjęcia sprzedawanych produktów zamieszczone w naszym sklepie są własnością CARNIT Adrian Nitner. W niektórych przypadkach odcień koloru sprzedawanego produktu może różnić się nieznacznie od rzeczywistości. Przyczyną tego, mogą być np.różne parametry ustawień monitorów.

Tabele rozmiarów oraz długości wkładek, podane przy opisie produktów są orientacyjne, ponieważ wymiar oraz krój może różnić się w zależności od producenta. 

Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w przypadku gdyby towar okazał się wadliwy, a wada ta zostanie wykryta przez nas przed wysyłką.Wówczas Klient zostanie niezwłocznie o tym fakcie poinformowany, a wszystkie wpłacone przez niego pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie na jego rachunek bankowy.

 

3.Konto 

1.Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło.Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.

2.Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta. 

3.Plusem posiadania konta jest możliwość podglądu statusu realizacji zamówień, podgląd historii zakupów,brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach ,możliwość otrzymania rabatów ,kuponów promocyjnych informacje o nowościach i promocjach.

 

4.Warunki zawierania umowy sprzedaży 

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem internetu w formie umowy zawartej na odległość pomiędzy (Kupującym), a sklepem(Sprzedającym). Zamówienia można składać w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefonicznie lub e-mailowo od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00. Wszystkie zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.

2.Istnieją dwie możliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym:

a) założenie konta z loginem i hasłem

b) złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta.

W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia.

3.Wypełnienie formularza zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu.

4.Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.

5.W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.

 6.Po przyjęciu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.

7.Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy. Zastrzegamy sobie prawo do nie łączenia kilku zamówień. Chyba, że strony ustalą inaczej.

 

5.Warunki płatności

1. Płatności przelewem za zakupione towary można dokonywać na numer rachunku bankowego, podanego poniżej.

CARNIT Adrian Nitner

44-240 Żory, Wodzisławska 95

ING BANK SLĄSKI: 74 1050 1676 1000 0091 4858 6630

 Uwaga: Na wpłynięcie przedpłaty czekamy 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Po upływie 5 dni zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.

2.Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, tylko przesyłki krajowe.

Informujemy, że zawarcie umowy sprzedaży i wybór płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki z zakupionym towarem rodzi obowiązek odbioru towaru i zapłaty. W razie odmowy odbioru przesyłki pobraniowej, Sprzedającemu przysługiwać będzie roszczenie o naprawienie szkody tj. roszczenie o zapłatę kosztów przesyłki do Klienta i przesyłki zwrotnej".

3.Płatność Przelewy24, jedynie przy przesyłkach krajowych.

 

6.Termin płatności 

1.W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta.Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.

2.W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient zobowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.

 

7.Koszty wysyłki

- PACZKOMAT INPOST (PRZELEW) - 14 zł

- PACZKOMAT INPOST (POBRANIE) - 22 zł 

- POCZTA POLSKA - PRIORYTET (PRZELEW)- 15 zł

- POCZTA POLSKA (POBRANIE) - 17 zł

- KURIER IN POST (PRZELEW) - 21 zł

- KURIER IN POST (POBRANIE) - 26 zł

 - Na zakupy powyżej 300 zł obowiązuje darmowa dostawa na terenie całego kraju.

- Niezależnie od ilości zakupionych sztuk za przesyłkę płacisz tylko raz

 

8.Dostawa zamówienia

1.Czas realizacji zamówienia 1-3 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na koncie lub wyboru płatności za pobraniem. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską, do Paczkomatów InPost, Pocztą Polską lub możliwość osobistego odbioru. 

2. Dostawa Towarów dostępna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz poa granicami kraju, wg.cennika Poczty Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

3.Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Dostawa i Płatności" oraz w trakcie składania Zamówienia.

4. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.

 

9.Wymiany/zwroty/reklamacje

 

WYMIANA TOWARU

W sklepie www.milloni.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Jeśli produkt okazał się np. za duży, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze. Pamiętaj o tym , że zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

 

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY) 

Formularz do pobrania: POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od niniejszej umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.milloni.pl produktów w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.W Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić ubrań. Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.

 

ABY ZWRÓCIĆ PRODUKT NALEŻY:

1. Spakować produkt(y) wraz z paragonem oraz z uzupełnionym formularzem “odstąpienia od umowy”. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy tzn. produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (produkt proszę zapakować w kopertę bąbelkową,foliopak,paczkę) Niedostosowanie się do powyższych zaleceń może być podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

2. Następnie produkt wysłać na adres:

 

CARNIT Adrian Nitner

44-240 Żory, Wodzisławska 95

3. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, a w każdym razie nie pózniej niż 14 dni.Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.Informujemy ,że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

REKLAMACJE:

W przypadku reklamacji towaru, otrzymany produkt należy odesłać do nas na adres:

CARNIT Adrian Nitner, 44-240 Żory, ul. Wodzisławska 95.

 

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Wraz z odsyłanym produktem należy przesłać dowód sprzedaży (paragon,fakturę) oraz Formularz reklamacyjny dostępny tutaj: 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

 Kupujący odsyła reklamowany produkt na swój koszt.

*Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy fotografii i jej obrazu wyświetlanego na monitorze kupującego (w tym wszelkie równice w barwach towaru), nie stanowią podstawy reklamacji.

*Tabela rozmiarów podana w sklepie jest orientacyjna, długości wkładek są poglądowe, ponieważ wymiar oraz krój może różnić się w zależności od producenta. Reklamacje z tego tytuł nie będą rozpatrywane, proszę wziąć to pod uwagę przy dokonywaniu zakupu.

*Nie można reklamować towaru, który posiada celowe lub przypadkowe uszkodzenia mechaniczne takie jak przecięcia,przebarwienia, obicia, otarcia,zadrapania. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzeniu towaru z winy użytkownika wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Kupujący.

*Reklamacji podlega jedynie towar czysty, bezwonny i bez zabrudzeń – sklep ma prawo nie przyjąć reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.

*Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie w pierwszej kolejności naprawiony, jeśli to nie będzie możliwe, towar zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a w przypadku braku dostępności danego towaru, sprzedający zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. W przypadku reklamacji najpierw należy skontaktować się ze sklepem. Sklep ma prawo nie przyjąć żadnych nieuzgodnionych paczek z towarem.

 

10. Kupony rabatowe

Kody rabatowe umożliwiają obniżenie wartości produktu/zamówienia. Są one przekazywane naszym Klientom przy okazji różnych akcji promocyjnych, lojalnościowych organizowanych przez www.milloni.pl .Kod rabatowy może zostać przekazany za pomocą ulotki, maila, newslettera www.milloni.pl  lub  SMS-a.

Jak wykorzystać kod? Wybierz produkty, które mogą być objęte zniżką i umieść je w koszyku. Podaj kod klikając w odnośnik "Mam kupon rabatowy" Zwróć uwagę na wielkość znaków. Po wpisaniu poprawnego kodu w koszyku zostanie zaktualizowana wartość zakupów oraz pojawi się informacja o promocji, z której skorzystano.

Każdy kod rabatowy posiada:

* Przy wpisywaniu kodu ważna jest wielkość znaków. Określoną wartość, o jaką obniżona jest cena produktu/zamówienia. Wartość ta może być określona procentowo np. 10% lub kwotowo np. 10 zł rabatu lub 10 zł rabatu przy zamówieniu o wartości 100zł.

* Określoną grupę produktów, przy zakupie których można skorzystać z danego kodu rabatowego (np. z kodu można skorzystać przy zakupie produktów z kategorii odzież lub z kodu można skorzystać przy zakupie dowolnego produktu za wyjątkiem produktów z kategorii obuwie.

* Datę ważności, która określa, do kiedy można skorzystać z kodu

 

Zasady korzystania kodów rabatowych:

* Z kodu rabatowego możesz skorzystać tylko podczas składania zamówienia na stronie sklepu www.milloni.pl Nie ma możliwości uwzględnienia go w zamówieniu złożonym telefonicznie lub poprzez wiadomość fb lub złożonym wcześniej lub w zamówieniu, w którym go nie wpisano.

* Kodem rabatowym można posłużyć się tylko raz, o ile zasady promocji nie mówią inaczej.

* Promocje oraz kody rabatowe nie sumują się (o ile regulamin promocji nie mówi inaczej). Kod rabatowy nie obniża i nie redukuje kosztów dostawy zamówienia. W "Twoim Koncie"/ "Historia zamówień", w szczegółach danego zamówienia, można sprawdzić czy i jaką promocją zostało ono objęte.

  

11.Kontakt

Zespół Obsługi klienta Milloni.pl

tel.516 349 516 (pon-pt,10:00-17:00)

___________________________

Adres mail: milloni.sklep@wp.pl

___________________________

Adres korespondencyjny:

CARNIT Adrian Nitner

44-240 Żory, Wodzisławska 95

 

12 .Postanowienia końcowe 

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  2. Sklep milloni.pl realizuje zobowiązania wynikające z RODO / Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w szczególności w zakresie przechowywania danych osobowych oraz ich wykorzystywania. 

 

DEFINICJE:

  1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.

  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia.

  4. KLIENT - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych nie będąca przedsiębiorcą.

  5. KONTO – Usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem w której zapisane są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie Internetowym.

  6. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.

  7. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  8. SPRZEDAWCA– CARNIT Adrian Nitner- Butik Milloni 44-240 Żory, Wodzisławska 95, NIP: 642-281-35-79, Regon 241891073

  9. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  10. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl